Mówimy po ukraińsku / Ми розмовляємо українською

W miniony weekend zakończył się trzeci etap studiów podyplomowych z zakresu implantoprotetyki, prowadzonych przez założyciela MPI – Mediterranean Prosthodontic Institute, doktora Fernardo Rojas-Vizcaya w Castellon w Hiszpanii. 

Polska grupa studentów z założycielem Mediterranean Prosthodontic Institute – MPI, doktorem Fernardo Rojas-Vizcaya.

Kolejna , 4 sesja, która już niebawem, bo początkiem sierpnia, odbędzie się w Północnej Karolinie na Uniwersytecie w Chapel Hill, gdzie cały cykl szkoleń programu Implant Prosthodontic Program (IPP) ukończony zostanie międzynarodowym egzaminem na tymże uniwersytecie.

Zakres szkolenia obejmował szeroko rozumianą protetykę i implantologię w powiązaniu z najnowocześniejszymi technologiami. Między innymi całkowicie cyfrowe protokoły protetyczne z wykorzystaniem skanerów wewnątrzustnych 3D, które stosujemy również w naszej klinice. Tematyka wykładów była bardzo szczegółowa – poczynając od diagnostyki, analizy i planowania leczenia, po przez zastosowaną implantację i chirurgię, kończywszy na najważniejszych dla pacjenta efektach końcowych, czyli protetyce i jej długoletniej trwałości.

Dzięki informacjom, które przekazywane są przez stomatologów światowej sławy, takich jak dr Fernardo Rojas-Vizcaya, uczestnicy programu mają możliwość udoskonalić swoje umiejętności i stosować w praktyce najlepsze rozwiązania. Wiedza, którą zdobywają lekarze, w trakcie całego studium, poszerza ich horyzonty, dzięki czemu stosowane przez nich leczenie jest bezpieczne, a efekty przynoszą planowane rezultaty.

Dbając o swoich obecnych i przyszłych pacjentów, lekarze Centrum Implantologii i Stomatologii Estetycznej Sypień –  dr Michał Sypień, dr Tomasz Sypień i dr Jakub Urban, są studentami podyplomowego Implant Prosthodontic Program (IPP) i Mediterranean Prosthodontic Institute (MPI).

Diese Website verwendet Cookies, um Dienste auf höchstem Niveau bereitzustellen. Wenn Sie die Website weiterhin nutzen, stimmen Sie deren Nutzung zu.

Akzeptieren Weiterlesen